لیپوماتیک شکم و پهلو؛ مزایا، عوارض و هزینه عمل

لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

لیپوماتیک شکم و پهلو برای چه کسایی توصیه می شود؟ در میان افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و یا به هر دلیل دیگری با داشتن چربی های اضافه، اندام خود را دوست ندارند، چاقی شکم و پهلوها رواج بسیاری دارد. غالب افراد به دلیل فعالیت کم و همین طور پرخوری، دچار چاقی شکم و پهلو می شوند. این موضوع به ویژه در رابطه با افرادی که عادت به انجام حرکات ورزشی و یا تحرک زیاد ندارند بسیار آزاردهنده تر نیز خواهد بود. در چنین شرایطی استفاده از جراحی پیکر تراشی یا همان لیپوماتیک می تواند یکی از بهترین راه ها باشد.

 

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

به طور کلی می توان گفت که لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از بهترین روش های لاغری این نواحی از بدن است که می تواند با کمترین میزان درد و همین طور عوارض به انجام برسد. با کمک روش لیپوماتیک شکم و پهلو شما می توانید چربی هایی را که حتی با ورزش کردن و یا رژیم های سخت و سنگین از بین نمی روند نیز برطرف نمایید.
به گفته دکتر احمدرضا کسایی متخصص لیپوماتیک، روند لیپوماتیک شکم و پهلو به گونه ای است که چربی های موجود در ناحیه پهلو و شکم فرد با کمک دستگاه لیپوماتیک از داخل بدن او خارج شده و با پشت سر گذاشتن فرآیندهایی شیمیایی و مکانیکی، شکسته می شوند، سپس چربی ها توسط ساکشن هایی قوی از شکم و پهلو بیرون می آیند. یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر بگیرید آن است که برای انجام لیپوماتیک شکم و پهلوی خود باید پیش از هر چیز به یک متخصص باتجربه و حرفه ای مراجعه کنید و با مشورت و تایید او به سراغ این جراحی بروید.

 

 

هدف از درمان لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

همانطور که می دانید چاقی انواع بیماری ها و مشکلات را همراه خود می آورد. بیماری هایی مانند قند خون، فشار خون و اختلالات در چربی آن، بیماری های قلبی و عروقی ، کمر درد و پا درد … همگی ناشی از چاقی و اضافه وزن هستند. بسیاری از افراد مثلا به دلیل داشتن مشکلاتی در تیروئید یا مانند آن، کاهش وزن برای این افراد بسیار سخت و امری تقریبا غیر ممکن است. همچنین برخی دیگر از افراد وقت یا انگیزه ی رژیم های سنگین پر عوارض و یا انرژی برای انجام ورزش های طاقت فرسا را ندارند عمل لیپوماتیک امروزه کم هزینه ترین و ساده ترین راه برای کاهش وزن و داشتن اندامی زیبا و درنتیجه سلامتی و اعتماد به نفس است. هدف از درمان با لیپوماتیک شکم و پهلو تنها لاغری و زیبایی نیست بلکه این روش سلامتی شما و روحیات مثبت در شما را بسیار تقویت می کند و با انجام این عمل، از سلامتی و زیبایی جسم و روح و اعتماد به نفس برخوردار خواهید شد.

 

تاثیرات ناشی از عمل زیبایی لیپوماتیک شکم و پهلو

به صورت کلی هر عمل زیبایی عوارض و مزایای خودش را دارد که همگی تاثیرات یک جراحی زیبایی محسوب می شوند. در قسمت مزایا و عوارض این جراحی را به طور مفصل توضیح دادیم و شما می توانید برای اطلاعات بیشت به این سر تیتر ها مراجعه کنید.

اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه و فهرست وار یک جمع بندی کلی از تاثیرات این عمل به شما ارائه دهیم، باید گفت که مزایای این عمل بیشتر از عوارض آن است. عوارض لیپوماتیک شکم و پهلو ایجاد التهاب در ناحیه شکم و پهلو تا 6 ماه پس از عمل می باشد. همچنین اگر به پزشک حاذق و متخصص مراجعه نکنید ممکن است مقداری آب در شکم و پهلو جمع بشود یا مثلا ارتعاشات و لرزش های دستگاه به سیستم ایمنی بدن آسیب مختصری برساند که البته اگر به پزشک سرشناس و قابل اعتمادی مراجعه کنید این مشکلات برای شما به وجود نخواهد آمد و همچنین مزایای این جراحی رسیدن به وزن دلخواه و داشتن بدنی سالم و زیبا در سریع ترین زمان ممکن است، این جراحی نسبت به دیگر روش ها کم هزینه تر و بسیار کم خطر تر است. دوران نقاهت این عمل بسیار کوتاه است و شما می توانید به سرعت به فعالیت های روزمره تان بازگردید، درحالی که تنها در عرض یک روز عمل، به وزن ایده آل خود رسیده اید بدون آنکه به وقت و سلامتی شما آسیبی برسد.

 

لیپوماتیک شکم و پهلو

مشاهده نمونه درمان ها

 

جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو چه مزایایی دارد؟

طبیعتا لیپوماتیک شکم و پهلو به عنوان یکی از بهترین راه های فرم دهی و لاغری این نواحی از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردار است. برای مثال یکی از مهم ترین ویژگی های این جراحی، آن است که با کمک بی حسی های موضعی، فرد کمترین میزانی از درد را نیز حس نخواهد کرد. علی رغم این موضوع، پیکرتراشی می تواند بیشترین میزان تاثیرگذاری را، آن هم در کمترین زمان مورد نیاز برای نقاهت به همراه خواهد داشت. پیکرتراشی بخش های شکم و پهلو برای کسانی که به لحاظ مشغله های کاری، وقت آن را ندارند که مدتی طولانی در بستر بمانند گزینه بسیار خوبی است، چرا که دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است و شما می توانید خیلی زود به روند عادی روزمره خود بازگردید.
دستگاه مورد استفاده در پیکرتراشی پهلو و شکم به لحاظ برخورداری از سنسورهایی که در صورت برخورد با بافت های غیر چربی متوقف می شوند، یکی از ایمن ترین راه های لاغری موضعی به حساب خواهد آمد. علاوه بر این نیز باید بگوییم که شما می توانید حتی از چربی های خارج شده از پهلو و شکم خود نیز برای فرم دهی سایر بخش های بدن همچون لب ها، گونه ها و… استفاده کنید.
از دیگر مزایای پیکرتراشی بخش پهلو و شکم این است که پوست و عضلات بدن شما را لیفت می کند، به همین دلیل هم هست که دچار شل شدگی و افتادگی پوست در این نواحی از بدن خود نخواهید شد. این روش نسبت به سایر روش های لاغری موضعی، هزینه به مراتب کمتری دارد و با وجود مزایای بسیار می تواند به عنوان یکی از بهترین راه های لاغری شناخته شود.

 

دلایل انتخاب لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

همانطور که گفته شد روش های لاغری سنتی مانند ورزش های سنگین و رژیم های سخت و طاقت فرسا برای افرادی که از چاقی و یا اضافه وزن رنج می برند دیگر قدیمی شده است و بسیاری از این افراد دیگر انرژی، انگیزه و وقت این حجم از تلاش را ندارند. لیپوماتیک شکم و پهلو با کمترین عوارض و هزینه، هم اکنون بهترین و راحت ترین روش برای کاهش وزن است. چرا که عوارض بسیار کمی داشته و از دیگر روش های پیکرتراشی بسیار کم خطر تر و سالم تر می باشد. دیگر اینکه با انجام این روش می توانید از چربی های استخراج شده از شکم و پهلو، برای فرم دهی و زیباتر نمودن قسمت های دیگر بدن استفاده نمایید. پس انجام این عمل برخلاق عمل های دیگر پیکر تراشی فرد با گذشت زمان کمتری سرپا می شود و دوران نقاهت لیپوماتیک شکم و پهلو بسیار از روش های دیگر کمتر است. در نهایت می توان گفت لیپوماتیک سریع ترین، کم هزینه ترین و سالم ترین روش برای لاغری و داشتن بدنی سالم وزیبا اعتماد به نفس است. البته اگر قصد انجام این عمل را دارید حتما باید در انتخاب پزشک خود دقت و تحقیق کنید تا عوارض خطرناکی سراغ شما نیاید.

لاغری شکم و پهلو

 

در کلینیک دکتر احمدرضا کسایی متخصص پیکرتراشی شکم و پهلو با اطمینان خاطر این عمل را انجام دهید و سلامتی و زیبایی دوباره خود لذت ببرید .

 

 

آیا لیپوماتیک شکم و پهلو عوارضی دارد؟

لیپوماتیک شکم و پهلو نیز مانند هر جراحی و روش درمانی دیگر از عوارضی هر چند ناچیز برخوردار خواهد بود. به همین دلیل نیز لازم است که ضمن آشنایی با این عوارض، در نهایت، هوشمندانه تر و با اطلاعاتی به مراتب، بیشتر اقدام به جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو کنید.
یکی از مهم ترین عوارض پیکرتراشی قسمت پهلو و شکم، آسیب رسیدن به سیستم ایمنی بدن است. دلیل آن هم این است که دستگاه لیپوماتیک، ارتعاش ها و لرزش هایی تولید می کند که موجب تخریب سلول های چربی خواهند شد. در بسیاری از موارد، این ارتعاش ها می توانند برای سیستم ایمنی بدن مضر باشند. با این حال معمولا فقط مقدار کمی از این امواج در این جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل نیز می توان گفت که جای نگرانی چندانی وجود نخواهد داشت.
جمع شدن آب در ناحیه شکم نیز یکی دیگر از عوارض پیکرتراشی قسمت های شکم و پهلوست. اگر جراح شما از مهارت بالایی برخوردار نباشد احتمال آن وجود دارد که در طی جراحی، مایعات و آب وارد منافذ پوست شما بشود. به همین دلیل هم توصیه ما این است که برای انجام لیپوماتیک شکم و پهلو به سراغ متخصصین حرفه ای در این زمینه بروید تا با کمک تجربه و همین طور مهارتی که دارند بتوانند درصد بروز مشکلات این چنینی را به حداقل برسانند. از دیگر عوارض پیکرتراشی در قسمت های شکم و پهلو ایجاد التهاب و تورم تا چیزی حدود 6 ماه پس از جراحی است. این موضوع می تواند در کنار ترشحاتی که از زخم ها و برش هایتان خارج می شوند برایتان کمی آزاردهنده باشند.

 

مراقبت های بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو

طبیعی است که بعد از جراحی پیکرتراشی، ضعف نسبتا زیادی را در بدن خود احساس خواهید کرد، به همین دلیل نیز یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از پیکرتراشی رعایت رژیم غذایی مقوی و مناسب است. توصیه ما این است که تا جای ممکن از آب، آب میوه و همین طور سایر مواد غذایی که پزشک و جراح شما توصیه می کند مصرف نمایید. یادتان باشد که جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو به معنای این نیست که دیگر هرگز چربی هایتان را باز نمی یابید، درست است که نتیجه بخش بودن این روش نسبت به سایر روش های لاغری موضعی بسیار بیشتر است اما بعد از پیکرتراشی نیز باید مراقب رژیم غذایی خود باشید و از پرخوری اجتناب نمایید.
یکی دیگر از مراقبت هایی که باید بعد از جراحی پیکرتراشی خود مدنظر داشته باشید پوشیدن گن های مخصوص است. پوشیدن این گن ها تا زمانی که پزشک شما تجویز می کند می تواند از ایجاد تورم ناشی از تخلیه چربی ها چلوگیری کند. دکتر احمدرضا کسایی توصیه می کنند که تا حداقل 2 ماه بعد از جراحی پیکرتراشی خود به صورت مستمر از این گن ها استفاده کنید.
طبیعی است که بخش دیگری از مراقبت های بعد از جراحی به بهبود زخم های ناشی از جراحی مربوط می شود. در وهله اول باید بگوییم که شما باید همیشه زخم های خود را تمیز نگه دارید. بعد از گذشت دو روز از جراحی نیز می توانید روزانه دو بار دوش بگیرید. در زمان استحمام، ابتدا دستانتان را بشویید و بعد هم پوست ناحیه تخلیه شده را به آرامی ماساژ داده و بعد هم آن را با آب و صابون شست و شو دهید. یادتان باشد که بلافاصله بعد از حمام باید زخم های خود را خشک کرده و به آرامی پانسمان کنید.

 

 

آیا نتایج حاصل از عمل زیبایی لیپوماتیک شکم و پهلو دائمی است؟

بله! نتایج حاصل از عمل زیبایی لیپوماتیک دائمی است. با انجام لیپوماتیک شکم و پهلو دچار چاقی مجدد نخواهید شد و چاقی مجدد در نواحی لیپوماتیک شده مشاهده نخواهد شد. البته باید به این نکته توجه داشت که شما باید پس از انجام عمل از مراقبت ها و رژیم مخصوصی که پزشک به شما تجویز می کند حتما پیروی کنید و آن ها را انجام دهید.به عنوان دلیل ماندگاری این جراحی نیز باید گفت در این عمل سرپایی از چربی های بدن یه طور چشمگیری کاسته می شود به طوری که با چاقی مجدد سلول های چربی افزایش نخواهند یافت.

لیپوماتیک در مقایسه با روش لیپوساکشن

لیپوماتیک و لیپوساکشن هردو روش هایی برای حذف چربی های موضعی از بدن هستند که لیپوماتیک روش پیشرفته تری می باشد. ممکن است پزشک با توجه به خواسته شما یکی از این روش ها را برای شما مناسب تر بداند. اما به صورت کلی، مهم ترین تفاوت لیپوساکشن و لیپوماتیک در آن است که در عمل لیپوماتیک در کنار حذف چربی ها پوست بدن نیز لیفت می شود و دیگر دچار افتادگی پوست شکم نخواهید شد، اما در روش لیپوساکشن احتمال بروز افتادگی پوست شکم زیاد است. زمان عمل و دوران نقاهت لیپوماتیک از لیپوساکشن بسیار کمتر می باشد. همچنین، در لیپوماتیک به بافت های اطراف ناحیه مورد نظر آسیبی وارد نمی شود اما در لیپوساکشن به دلیل روش حذف چربی این عارضه اتفاق می افتد.

 

دوره نقاهت جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو

همانطور که پیشتر گفتیم دوران نقاهت لیپوماتیک کمتر از سایر روش هاست و این یکی از مزیت های اصلی این روش محسوب می شود. نقاهت لیپوماتیک بسته به ناحیه ی عمل شده متفاوت است و معمولا حدود 3 روز الی یک هفته طول می کشد. که بسیار زمان کوتاه و رضایت بخشی است.البته فراموش نکنید که در دوران نقاهت حتما باید مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را رعایت نمایید تا هرچه زودتر دوران نقاهت شما پایان یابد به صورت کلی پس از روز دوم و سوم بیمار می تواند به فعالیت های روزانه ی معمولی خود بپردازد.

 

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

هزینه این عمل جراحی زیبایی سرپایی از دیگر روش های پیکر تراشی به طور چشمگیری کمتر می باشد. هزینه لیپوماتیک بستگی به تعداد نواحی مورد عمل و خود ناحیه دارد. همچنین بسیاری از مراکز با قیمت ارزان تر این عمل را انجام می دهند که مراجعه به این مراکز به هیچ عنوان صحیح نمی باشد چرا که کم بودن هزینه عمل به دلیل ضعیف بودن تیم چراحی و تجهیزات آن ها می باشد بنابراین هزینه این عمل در مراکز مختلف با یکدیگر متفاوت است اما با انجام این عمل نزد دکتر احمدرضا کسایی دیگر نگران عوارض آن نخواهید بود و از عمل خود رضایت کامل خواهید داشت.

 

سوالات متداول درباره لیپوماتیک شکم و پهلو

مصرف چه داروهایی قبل و بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو ممنوع است؟
معمولا پزشکان توصیه می کنند که از مصرف آسپرین، ایبوپروفن و یا هر داروی ضدالتهاب غیر تیروئیدی تا سه روز بعد از تخلیه چربی خودداری کنید، چرا که خونریزی ناشی از جراحی، موجب آسیب رساندن به ساختار پلاکت ها شده و در نتیجه، پاسخ ایمنی به عفونت ها نیز به مراتب کاهش پیدا می کند.

چقدر زمان می برد تا نتایج جراحی به طور کامل مشاهده شود؟
معمولا تا یک الی سه ماه بعد از جراحی پیکرتراشی، نتایج رضایت بخش و مطلوب این جراحی قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل هم به خاطر وجود تورم تا چند هفته اول نمی توان انتظار داشت که نتیجه واقعی جراحی دیده شود.

آیا لیپوماتیک برگشت پذیر است؟
بعد از جراحی، حجم سلول های چربی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند، به همین دلیل نیز احتمال بازگشت چربی با همان میزان و درصد قبلی بسیار کمتر خواهد بود. طبیعتا حفظ رژیم غذایی و همین طور انجام حرکات ورزشی می تواند این روند را کندتر سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *